maandag 23 juli 2007

Verjaardagskado

Vandaag ben ik 27 geworden en ik heb me echt een geweldig verjaardagskado gekregen! Ton en ik waren bezig met een huis. Er waren 2 kopers in beeld en gisteravond kregen we te horen dat de andere partij is afgehaakt. Wat dus betekent dat we gaan verhuizen! Per 1 december mogen we erin. Het is een geweldig huis met veel ruimte. Ton een grote garage voor zijn oldtimer, ik een scrapzolder!!! een mooie uitbouw. Echt helemaal geweldig.
Nog even geduld, nu eerst nog het huis van Ton verkopen. Waarschijnlijk wordt dit niet zo'n probleem. We wonen nu namelijk al in een zeer gewilde wijk van Deventer(we blijven trouwens ook in die wijk) waar de huizen vaak snel zijn verkocht.

Maar we gaan zometeen eerst genieten van onze vakantie. We gaan er een weekje tussenuit. Even lekker weg naar Normandiƫ. Tot gauw allemaal!

Geen opmerkingen: