vrijdag 20 juli 2007

Extreme Makeover


Deze Lo heb ik gisteravond gemaakt. Gisteren het nieuwe papier van BasicGrey gekocht, de Infuse. Wat een mooi papier.
Dus maar gelijk aan de slag. Deze foto's had ik er al een tijdje liggen, maar kon er nog niks mee.
Vorig jaar hebben we op school een totale metamorfose gekregen van ouders. Echt helemaal geweldig.
Onder de foto zit de journaling. Het volgende staat erop:
'29 mei 2006
Als bedankje voor onze inzet tijdens het 25 jarig bestaan van onze school kreeg het gehele team een metamorfose. Deze geweldige dag eindigde op de 'Catwalk', waar de meeste mensen, onder wie mijn eigen ouder, mij niet herkende. Een geslaagde dag dus!'

7 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke LO Marloes! Maar die makeover is helemaal super zeg!! Wat lijkt dat anders zeg! Kan me voorstellen dat je moeder je niet meer herkende! Hartstikke leuk!

Marjolein zei

Wow, die is mooi Marloes, schitterend papier en die makeover, wat een enig idee is dat!!

linda loe zei

mooi hoor en wat een verschil leuk idee

Splashes of Pink and Mint zei

hij is gaaf geworden Marloes, leuk onderwerp ook!
Groetjes Elly

Anoniem zei

Hij is weer super geworden Marloes en het blijft leuk om het verschil te zien

Anoniem zei

Zo dat ziet er super uit! Zowel de layout als je make-over. Ik heb je blog bij mijn favorieten gezet, want je maakt hele mooie layouts.

Anoniem zei

Hey Marloes,

Mooie LO is dat geworden zeg! En idd geweldig papier weer van BG.

En je ziet er super uit!!!