donderdag 2 augustus 2007

Mijn blog is weer in de lucht!!

De mensen achter blogger dachten dat dit een 'Spamblog' was, dus ze hadden mijn blog geblokkeerd. Gelukkig hebben ze dit bijgesteld en kan ik nu weer gewoon gebruik maken van mijn blog.

De afgelopen week heb ik nog wat tijd gevonden om te scrappen, naast alle discussies over het nieuwe huis.
Ik heb een layout en een agenda gemaakt.
Met de layout over groep 2 ben ik voor de vakantie al bezig geweest.

Het was een hoop werk, al die sterretjes uitknippen, maar zelf vind ik het resultaat wel leuk geworden. In iedere ster staat een naam van een kind. Links naast de foto staat dan ook heel toepasselijk 'Little stars', want dat zijn het natuurlijk allemaal.
Ik heb hier papier van Senic Route gebruikt. Eén van mijn favoriete lijnen papier.


Verder heb ik vandaag mijn agenda gemaakt voor volgend schoolljaar, zodat ik al mijn afspraken weer goed kan vastleggen.
Ik heb bij de Hema een inhoud voor een agenda gekocht en daar mijn eigen buitenkant omheen gemaakt. Het papier wat ik heb gebruikt is van Cosmo Cricut, de Dutchy Girl. De foto is helaas niet zo heel geweldig, dit komt omdat ik hem net heb gemaakt zonder flits. Misschien maak ik morgen nog wel een nieuwe foto.

2 opmerkingen:

Marieke zei

Je idee met de sterren is geweldig goed gelukt. Je agenda ziet er trouwens ook goed uit.

Marjolein zei

Wat maf zeg, een spamblog....hoe komen ze daar nou weer bij!
Maar die LO is hartstikke leuk, wel een heel werk, maar komt heel goed over zo! Agenda.....super!!