donderdag 19 juli 2007

Groep 1/2 en Pop

Deze Lo heb ik gemaakt van een foto uit 2005. Dit was mijn eerste kleutergroep. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit kleuters wilde, heb dit dus ook altijd kunnen vermijden. Maar in het schooljaar 2004-2005 kwam het dan toch op mijn pad en ik ben de uitdaging aangegaan. Ik heb het uiteindelijk heel leuk gehad en heb er ook veel van geleerd. Prompt kreeg ik het jaar daarop ook weer kleuters, 'omdat ik het zo goed deed!'.

De journaling kun je niet heel goed lezen, dus zal ik het even toelichten:

  • mijn allereerste kleutergroep
  • totaal geen ervaring
  • 3 dagen in de week
  • samen met Marianne
  • maandag groep 5 en dinsdag groep 7
  • gezellige groep meiden
  • 2 rugzakleerlingen
  • drukke, uitproberende jongens
  • hulp van Willy en Serpil(stagiare)
  • uiteindelijk een goeddraaiende en gezellige groep
  • HEEL VEEL GELEERD!



Deze layout heb ik gemaakt over de pop van Floortje, mijn nichtje.
Hier volgt de journaling:

"Op je eerste verjaardag heb je 'Pop' van mij gekregen. Sindsdien heb je al heel wat geknuffeld met 'Pop'. Wanneer je moe bent komt 'Pop' te voorschijn. En in bed ligt hij altijd bij je.
Onafscheidelijk dus!

Marloes"

Geen opmerkingen: