zondag 26 oktober 2008

Memories Cubed

Gisteren samen met een aantal andere scrapmutsen naar Bentelo geweest. Hier hebben we o.l.v. Dianne en mijn moeder een 'puzzelblok' gemaakt. Het resultaat is geweldig geworden, maar dat heeft ook wel wat zweetdruppeltjes gekost. Je moet alles stap voor stap doen, anders gaat het fout. En bij mij is het maar 3 keer fout gegaan;-)) Even niet goed lezen het ging fout. En dan je fout proberen op te sporen is het leukst. Nadat we alle blokken met cardstock hadden beplakt en alles werkte, ben ik begonnen met foto's erop plakken. Ook hiermee moet je goed uitkienen waar je alle foto's plakt, zodat je zo min mogelijk helve foto's krijgt. Ik vond het een erg leuke workshop en heb meteen een extra set blokken meergenomen. Deze is namelijkvoor mijn schoonmoeder, die is volgende week jarig. Haar kinderen en kleinkinderen zijn erop verwerkt. De volgende die ik ga maken is voor mezelf!











3 opmerkingen:

Roelien zei

FANTASTISCH!! Zijn de blokken allemaal los of zitten er ook nog delen aan elkaar?? Erg mooi geworden!

groeten Roelien

Marloes zei

Alle blokken zitten aan elkaar. Dat was juist de moeilijkheid van de workshop. Je kreeg 8 losse blokken en op een speciale manier moest je die aan elkaar maken. En door te draaien met de blokken krijg je iedere keer een nieuwe foto voor. Echt leuk om te doen.

Anoniem zei

Heel erg leuk geworden, kan me voorstellen dat het een "gepuzzel" is geweest.

groetjes,
Kristel