vrijdag 24 oktober 2008

Friends

Gisteren heb ik deze layout afgemaakt. Een foto van mijn nichtje en ik. Voor deze layout heb ik 'oud' papier gebruikt van BasicGrey. Dit papier heb ik er al een aantal jaar liggen. Maar door de foto kwam het weer naar voren. Het past qua kleurstelling precies bij het truitje van Floor. Op de foto is dat wat moeilijker te zien. Maar in het echt past het perfect.
Ik vond de tekst onderin ook erg toepasselijk; 'Your friendship makes me smile', want we liggen regelmatig in een deuk om haar, maar ik kan ook erg van haar genieten.
Al met al ben ik zelf wel tevreden over deze lo.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi gedaan Marloes, die skwirls in de hoeken vind ik ook prachtig.

groetjes,
Kristel

Thinkie zei

leuk, en ik sluit me aan bij Kristel wat betreft de doodles/swirls!