dinsdag 7 augustus 2007

A dog

Vandaag ben ik weer eens aan het scrappen geweest. De hele dag heeft mij tot nu toe 1 layout opgeleverd. Ik ben geen snelle scrapper, ik denk altijd erg lang na over een layout. Ik moet echt tevreden zijn voordat ik ga plakken en dat kan soms heel lang duren. Maar het is me toch weer gelukt vandaag. Wel met een beetje hulp van internet. Helaas is de foto wat donker, maar dat komt omdat ik hem vanavoond onder de lamp zonder flits heb gemaakt. Maar ik wilde hem zo graagaan jullie laten zien. Moet ik morgen maar even een goede foto maken.
Ik heb de volgende materialen gebruikt; papier van Chatterbox, chipboardletters van Maya Road, clearstamps van Autum Leaves, tickers van American Crafts en bloemen van???









Journaling:

A dog

He is your friend, your partner, your defender, your dog.
You are his life, his love, his leader.
He will be yours, faithful and true, to the last beat of his haert.
You owe it to him to be worthy os such devotion.

Ik heb de layout gelift van de volgende layout die ik gevonden had op Creating Keepsakes. Natuurlijk wel mijn eigen draai aangegeven.



















Ook de journaling heb ik van internet geplukt, van de volgende site: http://www.scrapbookingtop50.com.au/quotes/
Deze tekst sprak mij erg aan en dat heb ik niet snel. Het past echt bij honden. Heel mooi.

3 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Je lift is goed gelukt! En inderdaad een mooie journaling!

Anoniem zei

Ziet er weer geweldig uit, zoals altijd.
Groetjes Miran

Je@net zei

Mooie lo geworden joh!